cart9 0 Cart
3 Account
Contact us
4 Info
Rețete naturale pline de energie, pentru sport de primăvară!
  |  03/07/2023 17:15:57   |   0 Comentarii
Rețete naturale pline de energie, pentru sport de primăvară!

O dată cu sosirea primăverii și noi urmează să ieșim din ce în ce mai des în natură, indiferent că este vorba de bicicletă, alergare sau doar drumeție. Însă în astfel de ture, alimentația este foarte importantă întrucât fără energie, plimbarea sau antrenamentul se poate transforma într-o experiență neplăcută.

Dacă ești în căutarea unei rețete plină de energie, dar cu ingrediente naturale, îți propunem următoarele două opțiuni.

 

1 - Smoothie cu fructe de pădure și banane

Este o rețetă excelentă pentru micul dejun însă acesta poate fi consumat și după efort. Faci smoothieul în avans și îl poți ține la frigider timp de două zile.

-          2 căni de iaurt de vanilie cu conținut scăzut de grăsimi

-          1 cană lapte de soia sau lapte degresat sau suc de portocale

-          1 cană fructe de pădure congelate sau proaspete

-          1 banană

 

Pune ingredientele într-un blender și amestecă până devine vâscos. Din aceste ingrediente vor rezulta 4 porți, fiecare cam cu 170 calorii.

 

2 - Power Trail Mix

Este o rețetă care oferă energie și rapid, dar și pe termen lung. Un snack excelent de avut la îndemână înainte de efort sau după.

-          1 cană granola cu conținut scăzut de grăsimi

-          1 cană de cereale de ovăz

-          1/2 cană stafide

-          1/2 cană caise uscate sau alte fructe uscate

-          1/4 cană migdale prăjite și sărate

-          1/4 cană chipsuri de ciocolată neagră

Combină totul, iar rezultatul îl poți folosi timp de patru săptămâni. Din ingredientele de mai sus rezultă 6 porții, fiecare cam cu 200 calorii.

(Sursa Kidsplus.com)

Comments

Log in or register to post comments

Cos de Cumparaturi

Cosul este gol

3

Cauta

You can try some popular tags here:

Account

No account?
Create one here
4