Silverback lansează noua Superspeed cu tehnologie Monoburst

Publicat de System 25.07.2017 0 Comentarii Noutati,

Silverback lansează noua Superspeed cu tehnologie Monoburst

 

 

Superspeed este noua bicicletă hardtail din carbon de la Silverback, cea mai performantă bicicletă hardtail de concurs a germanilor. Aceasta a fost gândită să ofere combinația perfectă de rigiditate, greutate redusă și confort. Proiectarea a durat doi ani, însă rezultatul este peste așteptări. Cadrul dispune de noua tehnologie Monoburst ce oferă caracteristici foarte precise de flexibilitate.

 

 

Pe de altă parte, anumite zone ale cadrului au fost mărite pentru a atinge o rigiditate maximă, dar fără a adăuga greutate. Combinația acestor doi factori a condus la obținerea unei biciclete foarte eficiente ce dispune de o flexibilitate precis calculată menită să reducă din vibrațiile provenite din teren.

 

 

Tehnologia Monoburst înseamna practic conectarea țevilor seatstay direct la țeava top tube. Țeava seattube rămâne astfel izolată de mare parte din asperitățile potecii pe care se rulează. Dar în același timp eficiența la pedalare nu este afectată de acest felx al cadrului.


 

Mulțumită noii forme a cadrului, carbonul folosit este mult mai inteligent utilizat. Tehnologia Monoburst permite utilizarea unor foi lungi din carbon, permițând astfel constructorului să folosească mai puțin carbon în zonele de îmbinare.

 

Desigur conductele hidraulice și cablurile sunt ghidate la interiorul cadrului însă nu oricum. La noul Superspeed vorbim de „Smart Internal Routing”, care presupune o serie de tuburi interne care ușurează foarte mult tragerea lor la interior. Tot ce trebuie să faci este să introduci cablul pe la headtube, iar acesta va fi ghidat automat spre ieșirea relevantă.

 

 

Greutatea bicicletei a fost optimizată mulțumită întăririlor aduse cadrului, dar și tehnologiilor de reducere a greutății. Pentru mărimea M în versiunea Superspeed SBC cadrul are doar 1000 grame. În versiunea Carbon, mărime medie, cadrul are 1150 grame. Această valoare pentru un cadru din carbon, este cea mai mică din istoria Silverback.

 

Bicicleta este la zi cu toate tehnologiile de ultimă oră, printre care și Boost 148 pentru roata spate. Folosind Boost 148 se obține o construcție mai rigidă a roții, iar țevile chainstai pot deveni mai scurte, atingând valoarea de 422 mm. O pereche de țevi chainstay mai scurte înseamnă manevrabilitate mai bună, exact ce îți dorești de la o bicicletă de concurs.

 

Este însă știut faptul că o bicicletă hardtail este mult mai pretențioasă decât un full, în special datorită confortului mai redus. Confortul este „partea a doua” la un hardtail. Însă nu și la Superspeed care, în ciuda flexului integrat în cadru, nu renunță la eficiența la pedalare. Faptul că noul cadru Superspeed dispune de acest flex integrat înseamnă că ciclistul poate pedala la maxim pentru timp mai lung.

 

Cadrul noului Superspeed este însă plin de inovații. Țeava seattube dispune de o secțiune aplatizată în partea de jos, pentru a permite un plus de flexie față-spate, în timp ce țeava downtube de dimensiuni mari, oferă rigiditate maximă doar în locurile esențiale.

 

 

Versiunile disponibile pentru noua Superspeed sunt 1.0; 2.0 și SBC.

 

Lasa un comentariu