Review: Silverback Sesta Pro

Publicat de System 29.06.2016 0 Comentarii Noutati,

Review: Silverback Sesta Pro

Nu este nici un secret faptul ca lansarea Silverback Sesta a fost o lunga perioadă de asteptare, dar în loc să se grăbească spentru comercializare, Silverback s-a concentrat pentru a dezvolta si rafina bicicleta pana cand echipa de dezvoltare a fost complet satisfăcuta. Rezultatul arata bine.

Construită în întregime din fibră de carbon, inclusiv legăturile, bicicleta pare sculptata, mai degrabă decât turnata. Cablurile sunt frumos dirijate pe exterior caci Silverback simte acest lucru ca un avantaj in cursa in care usurinta de utilizare este o prioritate. Sistemul lor de gestionare a cablurilor XGuide, ca si pe alte bicicletele ale lor păstrează totul la un loc. Compatibilitatea DI2 future-proof iti tine bicicleta “upgrade ready”.

 

Cadrul Sesta

Suspensia ruleaza pe o combinatie de rulmenti si bucse. Rulmenti în cazul în care există un grad mare de miscare si de fiabilitate si bucse în cazul în care există foarte putină miscare pentru a reduce cerintele de întretinere. Un avantaj suplimentar al bucselor este faptul că acestea adaugă rigiditate laterală.

Cu un unghi de cap de 70,5 °, unghi de tub scaun 73,5 ° si de sus lungimea tubului de 628mm, geometria bicicletei Sesta este confortabila si contemporana. Înăltimea sezutului este excelenta în toate cazurile deoarece tubul de sus si tubul de sa sunt conectate cu o legătură joasă.

 

Caracteristici:

  • Cadru si Legături De Carbon
  • Replaceable Alloy hanger
  • Di2 ready
  • XGuide Cable management System
  • 90mm Roata Spate
  • 142x12mm Thru Axle
  • Montura Schimbator Fata Detasabila
  • Tehnologie Burst Design Suspensie
  • Freeze Strut care adaugă rigiditate si rezistentă la triunghiul posterior, la frânare si directionează aerul, de asemenea si la rotorul din spate să-l păstrati mai rece pentru a evita pierderea capacitatii de franare.

  •  

Componente

Silverback folosesc ceea ce ei numesc Advanced Riding Dynamics (ARD), la echiparea unei biciclete. Ei au identificat cadrul, furca si rotile ca elemente-cheie pentru a îmbunătăti calitatea mersului si va asigura că pentru pretul stabilit, orice bicicletă în line-up va primi cele mai bune roti, cadru si furcă posibile. Trecând în revistă Silverback Sprada 2 anul trecut m-au lăsat convinsi că abordarea lor functionează iar pe Sesta Pro filosofia continuă.

Furca: Un RockShox SID RL a fost ales să-si facă datoria in fată si este o alegere bună care se potriveste cu suspensia din spate . Este rigida si compatibila intr-o cursa progresiva pentru a se evita derapajele de spate dure si scufundările.

Suspensia: este “Fox Float DPS” si completează SID iar datorită tonului său personalizat a fost usor de instalat si reglata fin pe placul nostru. Aici nu este maneta de blocare in oferta pe orice model, fiind un semn la increderii Silverback in designul suspensiilor lor.

Trenul de rulare: Un tren de rulare 1x11 format din Shimano XT alimentat de un angrenaj “Race Face Turbine Cinch” care rulează o foaie 32T. Dacă as fi putut alege, as prefera SRAM 1x11  deoarece, asa cum stau lucrurile în prezent, ele oferă o gamă mai largă. Cu foaia de 32T am rulat cu aproximativ 35 kilometri pe oră lăsându-mă incantat.

Sistem de frânare: Puterea de oprire este exact ceea ce v-ati astepta de la frânele XT Shimano cu un rotor 180mm în fată si 160mm în partea din spate.

Roti: ZTR Crest au nevoie de foarte mica introducere, XC sunt alegerea de mai multi ani. Unele îmbunătătiri au fost recent anuntate cu jante mai usoare si mai late. Desi este o alegere populară, potentialii cumpărători vor trebui fie să verifice daca se încadrează în limita de greutate de 87 kg a ZTR  Crest, sau sa ceara upgrade la jante Arch EX  sau, ceea ce ar fi alegerea mea, “American Lightning Wide Classic”.

Anvelope: Rotile ZTR Crest au venit echipate cu anvelope Schwalbe Racing Ralph LiteSkin 2.10 . Cu o economie de 90g, tubeless ready, acestea vor fi primul punct de pe listă pentru inlocuire. Peretii laterali subtiri ca hârtia au provocat anvelopele să se rostogolească pe janta, iar singura solutie partială a fost cresterea presiunii în anvelope, care duce la o pierdere în aderentă si tractiune si o plimbare mai anevoioasa. Cu greutatea totală a bicicletei la fel de competitiva cum este, eu nu văd nici o nevoie pentru a rula aceste anvelope cu compromisul si riscul de tăieturi ale peretelui lateral si întepături. Le-am schimbat pentru un set de Onza Canis 2.25 si au schimbat in bine plimbarea. As putea scădea presiunea la un nivel acceptabil pentru jante totul ducand la un nivel crescut de încredere si de distractie pe traseu fără sfârsit.

Sa: CRN-Ti sinele cu umplutură de spumă usoară au fost foarte confortabile. Bitii de culoare care se potrivesc cu rama sunt o atingere subtila si expun în continuare atentia pentru detalii asupra acestei biciclete.

Kit-ul de finisare vine tot din gama proprie Sector. Ghidonul de 700mm este pe latura îngustă fata de standardele de azi si am simtit ca pipa de 90mm a fost un pic prea mult pentru mine. As spune că ar trebui să fie ghidon de 720mm pentru Large, dar trebuie să recunosc că pipa de 90mm va fi potrivita pentru cei mai multi ciclisti care folosesc un Large.

 

Traseu


Cu Sesta, la început avand anvelopele din fabrică a fost complet diferit. Deși toate semnele și promisiunea unei biciclete bune au fost acolo, experiența generală a fost grav afectată de “LiteSkin Racing Ralphs”. Odată ce am montat anvelopele Onza Canis bicicleta s-a transformat. La fel cum ai simti pe un Jeep cu anvelope offroad, dupa ce ai incercat cu cele de sosea.

Am găsit Sesta Pro ca fiind  un cățărător excelent cu un design rafinat . Am fost fericit sa fac o plimbare în camp deschis pe deplin de cele mai multe ori (as spune 80%), iar restul timpului petrecut în modul Trail. Cu suspensia în modul complet deschis era perfect la orice semn de denivelare și la fiecare cursă a pedalei tradusă în mișcare înainte. Acest lucru este amplificat de cadrul rigid care nu prezintă nici un semn de flexibilitate, nu contează cât de greu am pedalat.
Cei 90mm i-am simtit mai mult atunci când am coboarat un traseu stâncos cu teren accidentat. Combinația dintre un design de suspensie și de șoc cu siguranța funcționează bine pe Sesta.
Pe o singură cursa Silverback Sesta s-a simțit mai mult ca un trail 29er decat un XC pur. Sunt sigur că va fi o bicicleta buna pentru cei care doresc să concureze  și sa se distreze facand asta.

 

Opinia Administratorului

Impresiile initiale despre Silverback Sesta m-au entuziasmat. Este o bicicleta interesanta. SID-ul de 100mm din fata se simte mai mult ca 120mm multumita geometriei mai bune (de XC / marathon bike standards)

Prima iesire cu Silverback Sesta, au fost doua zile la competitia Cell C Arabella. Drumurile au asigurat o conditie perfecta de teste, cu 40-50km pe zi de drumuri pietruite si nisipoase, foarte multe urcusuri si locuri foarte stramte, unde abia avea loc bicicleta. In afara de asta, am observat ca ar fi nevoie de mai multe viteze, picioarele mele invartindu-se foarte repede pe viteze mari, dar sa fiu sincer, am simtit nevoia acestora doar la coborare, la viteze de peste 40km/h.

Multumita greutatii mici si cadrului dur, Sesta chiar se bucura de urcari. Pe drumuri mai lungi si mai line, am blocat suspensia pe fata si pe spate pentru eficienta maxima, dar pentru cele mai multe scopuri am setat si fata si spatele pe trail / pedal mode. In modul trail, suspensia pe spate se descurca foarte bine, cu un minim de pedalare.
La coborare, manevrarea este lina si precisa cand, ca si pe fata, suspensia pe spate pare sa aiba un pic mai mare cursa decat scrie pe cutie. Coborarile m-au facut sa zambesc pana cand am dat de cateva petece pietroase de drum care au facut cauciucul stock Schwalbe de pe spate sa ajunga pe pana. Dupa ce m-am ferit de muscaturi de sarpe, dupa o ora de cand eram abandonat in padure, am reusit sa dau un telefon pentru un cauciuc ceva mai capabil pentru ziua a doua.
Cu niste cauciucuri mai late Onza Canis 2.25 60tpi am zambit toata ziua a doua si in ciuda faptului ca am adaugat alte cauciucuri, Sesta tot s-a simtit bine in urcari. Grip-ul adaugat si increderea oferita se potrivesc mult mai bine pe o bicicleta care este peste clasa ei de greutate.

 

 

Verdict


Lunga așteptare pentru Sesta a meritat. Silverback a creat o dublă suspensie imbunatatita pe biciclete de curse din carbon . Geometria și suspensia lucreaza împreună pentru a crea o bicicletă care cere să fie calarita rapid. Având în vedere nivelul componentelor, pretul cerut de R61,500 face din Sesta un considerent demn pentru vânătorii de chilipiruri. Preferința personală ne vede schimband anvelopele dar Sesta este o bicicleta impresionanta de curse cross-country.

 

PRO

  • Usoara, dar rigida
  • Foarte frumoasa - si profilul per total si vopseaua
  • Maniere excelente de pedalare
  • O oferta foarte buna calitate/pret
  • Combinatia de simturi si geometrie califica Sesta pentru o prezenta incantatoare iar experienta de coborare va fi de neuitat. 


Contra

  • Anvelopele trebuie inlocuite
  • Nu se va potrivi cu trenul de rulare toată lumea, dar rama poate găzdui atât 1x și 2x trenuri de rulare
  • Va trebui să verificati dacă se încadrează greutatea dumneavoastră în limita a 87 kg a roților

 

Specificatii

  • Cadru SB Advanced Dynamics Carbon 29” Suspension, Tapered 1-1/8” – 1.5” Headtube, Press-Fit BB Shell, Full Carbon Rear Triangle, Carbon linkages, 142 x 12mm Thru Axle Integrated Dropouts, Replaceable Alloy hanger, XGuide Cable management System
  • Furca Rock Shox SID RL, 100mm Travel, Solo Air, Tapered Alloy Steerer, Remote OneLoc Sprint, QR15mm Dropout, Diffusion Black
  • Suspensie spate Fox Float DPS, 3 Position Adjustments, 90mm travel, 165mm x 38mm, Stainless Steel 10mm hardware
  • Jante Stan's Crest 29”, Alloy 32H, Stan’s Yellow Rimtape and Valves, Black, Custom Decal colours
  • Butuc Stan's 3.30, 100 x 15mm front and 142 x 12mm rear Axles, 6-Bolt, Disc hubs, Black
  • Anvelope Schwalbe Racing Ralph EVO, 29" x 2.1", Tubeless Ready, Folding
  • Pipa Sector Radius, 3D Forged 6061 Alloy, S/M: 80mm; L: 90mm, 7° x ∮31.8mm, Stainless Steel hardware, Black
  • Ghidon Sector Plane, Double Butted 6061 Alloy, W: 700mm; Back Sweep: 9° x ∮31.8mm, Matte Marble, Black
  • Tija sa Sector Level, CNC 6061 Alloy shaft, ∮31.6mm x 400mm, Black bolts
  • Sa Sector Performance, CRN-Ti Rails
  • Set frana Shimano XT BL/BR-M8000, Open Hydraulic System, Metal Pads, Levers Rotors Front: 180mm; Rear: 160mm, 6-Bolt, Black
  • Schimbatoare Shimano XT SL-M8000, 1x11 Trigger, Black
  • Schimbator spate Shimano XT Shadow Tech Plus RD-M8000, Long Cage, 11 Speed
  • Caseta Shimano XT CS-M8000, 11 Speed, 11-42T, Silver
  • Angrenaj Raceface Turbine Cinch Crankset 32T, L:175mm, All Sizes, Black
  • Butuc pedalier Raceface BB92
  • Greutate actuala 11.61kg (Includes Shimano XT Trail pedals, Steel Bottle Cage, Garmin Quarter Turn Mount, Onza Canis 2.25 TL tires)

 

 

Articol preluat de la : http://www.bikehub.co.za/features/_/gear/reviews/review-silverback-sesta-pro-r4737

 

 

 

Lasa un comentariu